بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

وقتی که باید...

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۱ ب.ظ

صبح رفتم سر کلاس

چشم‌های هیچ کدامشان به قاعده نبود.... 

حرف داشت...

کمی که گذشت دیدم نه اینطور نمی‌شود 

گفتم می‌خواهید غر بزنید

شروع کردند انقدر حرف داشتند، که امان نمی‌دادند یکی حرف بزند بعد دیگری شروع کند... 

صدایشان بالا رفته بود خود زنی میکردند...اعصاب درست درمانی هم که ندارند 

ته همه حرف‌هایشان گفته‌ام بروید حرف بزنید با همه این‌ها که نام بردید، با آرامش بگویید جواب می‌دهد...

ولی قطعا حرفم اثر نمی‌کند وقتی خودم تمام حرف‌هایم را پشت حنجره‌ام چال می‌کنم...

نظرات  (۲)

این خودش یه ابشنه که معلم خوب داره!

پاسخ:
شما خوب میبینی

باز خوش به حالشون تورو دارن!:)

پاسخ:
نه من معلم خوبی نیستم.. فقط به حرف زدن چشم‌ها حساسم، نتونستم ساده رد بشم از کنارشون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">