بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

لاله ۱

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۴ ب.ظ

ششمی‌ها را دوست دارم

همه‌یشان را... عمیق دوستشان دارم.. دلم برایشان‌تنگ میشود.. با شوق و ذوق بر سر کلاسشان می‌روم... و همه این حسهای خوب را از خودشان می‌گیرم...

وقتی با همه بزرگ بودنشان بغل می‌کنند و در دلنشین‌ترین حالت ممکن می‌گویند دوستون داریم خانم...

از غصه‌یشان غمم میشود... امروز بهانه کوچکی، غصه دو هفته دل یکیشان را به اشک بدل کرد، آنقدر گریه کرد که حتی لباس من هم خیس شد... 

 

این دوست داشتن معلم شاگردی که چند وقیست تجربه میکنم عجیب برایم شیرین است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">