بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

روز اعلام نتایج

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۱۴ ق.ظ
حالا همان روزیست که مشخص میکند من اگر دویدم اگر رنجی را زیست کرده‌ام و کاری را به پایان رسانده‌ام برای تشویق و تحسین دیگران بود یا با آن بالا سری بسته بودم
کاش حتی اگر من ناخالصی دارم، خودش به کرمش آن را بزداید و همه کار سهم خودش باشد...

نظرات  (۳)

  • کادح هستم
  • خوشا به من که دویدنت رو تماشا کردم و میدونم که برای بالاسری بوده:)

    پاسخ:
    دم بالا سری گرم که شما رو ناظر گذاشت

    ❤❤❤

    یه بزرگی میگفت ما نگران اینیم که آیا اخلاصی داریم یا نه . غافل از اینکه اصلا " ما " وجود خارجی نداره و هرچی خوبی خوشی و خیر هست ذات خود خداونده و غیر از اون اصلا چیزی نیست که ما بخوایم بگیم هست یا نیست ؟ 

     

     

    پاسخ:
    زینب خانم عمیقا و عمیقا ازت ممنونم که برام گفتی 
    در یادم نگه می‌دارم و بهش فکر میکنم 😍
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">