بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

صبغه الله

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹ ب.ظ
خدایا چقدر خوبه که شما ما رو دوست داری در حالیکه ما ازت یه عالمه توقع داریم...
من خیلی راه دارم تا شبیه شدن بهت..
من هنوز بین توقعات آدم‌ها ازم، خسته و رنجور میشم... اهل گریز میشم...
اما تو خوب بلدی خدای ما بنده‌های کم کار پر توقع باشی...

نظرات  (۳)

مگر که خودش نگاهی کنه .. 

واقعا خیلی سخته !

پاسخ:
و خودش ظرفیتش رو بده👩‍🦯

و چه رنگی بهتر از رنگ خدا؟

 

وَ مَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَةً 

پاسخ:
بله...

 و من احسن من الله صبغه‌...

اینم خیلی قشنگه:

احسن کما احسن الله الیک

پاسخ:
یادآوری قشنگی بود🌱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">