بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

وقتی واقعا از تلفن زدن بدم میاد😐

شنبه, ۴ تیر ۱۴۰۱، ۰۹:۳۱ ب.ظ
من اگه یه منشی چیزی داشتم که جای من تلفن میزد و هماهنگی ها رو انجام میداد، تا حالا سه بار دفاع کرده بودم...
همه چی گیر هماهنگی جندتا مصاحبه اخره و من حتی پیام نمیدم هماهنگ کنم👩‍🦯👩‍🦯

نظرات  (۲)

جدی گفتم ولی-_-

پاسخ:
پس خیلی جدی ماچ بهت

میخوای من بشم منشی ت؟ 

پاسخ:
اول که تو خودت منشی لازمی 
دوم اینکه تو از من بیشتر از تلفن زدن بدت نیاد، کمتر نمیاد 
سوم که ماچ بهت همین که گفتی قشنگ بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">