بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

به تاریخ 11 فروردین 1401:
باید بیشتر از این ها از تو مینوشتم... از تو کوچک دوست داشتنی...
با کمتر از نیم متر قد دنیا آمدی و جهان من به اندازه تو درآمد... و هر روز با تو بزرگ و بزرگ تر شد...
تو منِ سر به هوا را، یکجا بند کردی.. یکجا حوالی دست‌های کوچکت که چال افتاده...
میدانی عیار دوست داشتن به قدمت است.. این را بعدها که دل در گرو کسی گذاشتی خواهی فهمید...همین حالا وقتی تو را نگاه میکنم با خودم میگوییم انگار نه انگار 7 ماه هست که به میان ما آمده... ریشه اش محکم تر از این هاست در دلم...

طعم لطیف زندگی وقتی به دهان من خوش نشست که تو مرا صدا زدی ماما...

نظرات  (۱)

عیار دوست داشتن به قدمت است :) عالی بود زهرا

پاسخ:
خوش اومدی به اینجا زهرا :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">