بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

شد یکسال

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۵۳ ب.ظ
خب
شد یکسال که ما تصمیم گرفتیم این کنج را برگزنیم برای گاه و بیگاه نوشتن...
نوشتن اتفاق و خوب و لازمیست برای هرکسی...
از این تریبون از محمدی که پای ما را به این دیار باز کرد سپاسگزاریم
و از همه شما که این گاه شطحیات نویسی‌های ما را‌ می‌خواندید هم سپاسمندیم :)

نظرات  (۳)

بالای پیجت آدرس وبلاگتو دیدم.

سوالم اینه 

به عنوان یک امام صادقی تمام وقت، کی رسیدی معلم شی؟ چطوری؟

از کارشناسی کار میکردی؟

یا حالا که ارشدی؟

چی درس میدی؟

سوالام از باب سردرگمی خودمه، فکر نکنی یه وقت قصد فضولی دارم.

گاهی حس هیچی بودن و تلف شدن عمرم رو دارم تو این دانشگاه

پاسخ:
سلام
من اگه بدونم اسم شما چیه. کد چندی. منو از کجا میشناسی بهتر میتونم جواب بدم.
یا حتی فک کنم همون دایرکت جای بهتری برای حرف زدن باشه

من پیامبرشم :))))

پاسخ:
شما خطاب نشدنیشی

قربون شما. ما باید این روز رو جشن میگرفتیم و کماکان تف به کرونا.

بعد یک سال نوشتن، دست راستم رو رو شونت میذارم و به تو لقب پیغامبر ِ وبلاگ نویسی رو میدم.

باشد که به وظایفت در قبال این قلب عمل نُمایی

پاسخ:
ای خطاب نشدنی ما 
ما قلبمون تاب این لقب بزرگ رو نداره 
این خود شمایید 
ولی ما سعی میکنیم به وظایفمون عمل کنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">