بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

میگفت

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۸ ب.ظ
نشست پیشم
همین جور که غمش بود گفت:
میدونی من خودم بعضی وقت ها انقدر ضعیفم که احساس بی پناهی میکنم(خب غمم شد از اینکه انقدر نیستم براش که این حس رو نکنه )
وقتی یکی بهم پناه میاره حداقلش اینه تلاشمو بکنم پناهش باشم، کمکش کنم در حد توانم. نتونستم این کارو بکنم هم، بهش بگم من میفهممت ولی کاری نمیتونم بگم...

قشنگ می‌گفتا...

نظرات  (۱)

چه حرف و دیدگاه قشنگی

پاسخ:
اره.. ادم قشنگی هم بود.. از اون حواس جمع ها
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">