بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

بودن

و کلمه ها گاه قوت غالب آدمی می‌شوند.‌‌..

اندر پیچ و خم‌های کار ۲

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴ ق.ظ
بعضی وقت‌ها فکر میکنم من آدم روزهای سخت نیستم
همین که شروع میکند ساز ناکوک زدن، من جا میزنم...
اینکه بایستم به سرانجام برسانم... راه و چاه پیدا کنم...
این ها را انگار هنوز یاد نگرفته ام...
حاشیه امن راه رفتن، یه کار را به سر مقصد رساندن و بعد کار دیگری را شروع کردن را بیشتر دوست دارم، حتی اگر معتقد باشم وقتی سرم شلوغ است بهتر کار می‌کنم...
اما آدمش نیستم...
من آدم پاسخ دادن به این همه توقع نیستم...
هشتگ نفس میکشیم خلق الانسان ضعیفا را
باشد که قوی شویم از پس این روزها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">